U sistema di infotainment iDrive 8 di BMW ùn hè micca grande

Questa pagina hè solu per usu persunale, micca cummerciale. Pudete urdinà copie di presentazione per a distribuzione à i vostri culleghi, clienti o clienti visitendu https://www.parsintl.com/publication/autoblog/
In circustanze nurmale, unu aspittàva chì u sistema di infotainment migliurà in ogni modu mentre passa da una versione à l'altra. A schermu diventa più responsiva, più luminosa è più chjara. U software hè stata tweaked per esse megliu, è avete più funzioni di più cà. mai before.That hè cumu si deve travaglià, ma iDrive 8 di BMW ùn seguita micca quella linea di pensamentu.
Mi dispiace ancu di dì, perchè sò facilmente u più grande avvucatu di iDrive 7 à mezu à u staffu di l'Autoblog. Per e funzioni impurtanti di u veiculu, i cuntrolli duru è i cuntrolli di u touchscreen sò perfettamente mischiati, è u pomu iDrive li riunisce. U software stessu hè un prublema. -free, responsive, è hà un menu ben strutturatu. A maiò parte di u nostru staffu accunsenu chì questi sò grandi cose nantu à l'iDrive 7, cumpresu u mo coautore di questu articulu, Senior Editor James Riswick.
Riswick è I (Road Test Editor Zac Palmer) ognunu hà passatu uni pochi di settimane in u novu BMW i4 cù iDrive 8, è avemu avutu reclami simili.
Sfurtunatamente, l'iDrive 8 succhia assai di e migliori qualità di l'iDrive 7 è li tira fora di a finestra interamente in cambiu di una alternativa peggiore. A maiò parte di i mo grievances venenu à a cumplessità di fà u travagliu. iDrive 7, ciò chì pò esse fattu cù un toccu avà avà bisognu di trè o più taps. Pigliate u cuntrollu di u clima, per esempiu. Cù l'eccezzioni di u scongelamentu frontale è posteriore, BMW hà sguassatu tutti i cuntrolli di u clima duru da a pila di u centru è poi li mette in un novu "menu di u clima". I cuntrolli di u clima sò sempre annaffiati à u fondu di u touchscreen, ma se vulete attivà i sedili riscaldati, avete bisognu di fà per mezu di u menu di u clima. U stessu passa per a velocità di u fan, a direzzione di u fan. , è quasi tuttu ciò chì pudete pensà à: u cuntrollu di u clima. Prevedibilmente, hè più tempu per guidà è più complicatu per uperà cà a bella fila di buttoni chì BMW hà utilizatu prima.
Allora ci hè a cunfigurazione di u cuntrollu di stabilità dinamica di BMW. Ci hè sempre un buttone duru nantu à a cunsola centrale chì toccu per mette in u modu di Sport Traction (u nostru modu di guida entusiasticu preferitu), ma avà duvete tuccà u buttone, dopu duie volte, invece di ghjustu. toccu U buttone attiva cumplettamente "Sport Traction" nant'à u touchscreen.perchè!?
Intantu, u novu "menu" di i paràmetri hè un labirintu di icone. Accessibile da una schermu di casa in piastrelle persunalizabile, u novu menu di iDrive s'assumiglia à u tiratore di l'app di u telefuninu di qualcunu chì avete appena pigliatu. adattatu per scrolling and rocking the iDrive knob for navigation.Sta nova strategia decentralizata pare chì hè stata pensata apposta per navigà à traversu touchscreens - cusì hè pussibule di guardà e cose oltre a strada per longu periudi di tempu. Più tempu per abituà à a nova struttura. puderia migliurà u prublema, è l'usu pisanti di i cuntrolli di voce per truvà i paràmetri pò ancu aiutà, ma hè un workaround.The precedente struttura hè assai sensu, è questu hè assai mancante.
Infine, sò chì Ghjacumu d'accordu, tuttu u sistema hè solu più lento! L'applicazioni è l'altri articuli piglianu assai più tempu per carica nantu à u screnu. Ci hè un lag occasionale quandu toccu u screnu, è in generale hè menu responsive / micca cusì liscia cum'è iDrive 7.This pò esse perchè u software hè novu novu è ci sò ancu uni pochi di torchi per travaglià, ma ùn hè micca quì chì aspittemu chì a tecnulugia per andà. U novu iDrive 8 hè suppostu esse più pulitu è ​​più faciule d'utilizà cà l'iDrive 7, ma hè luntanu da esse u casu avà.- Zac Palmer, Road Test Editor
Dopu à circa cinque minuti in a BMW i4, mi sentu cum'è Charlton Heston fighjulava a Statua di a Libertà à a fine di Planet of the Apes.maledetta voi!"
A cuntrariu di u Zac, ùn aghju mai statu particularmente obsessionatu cù l'iDrive 7, ma almenu hà travagliatu bè è era faciule da capisce (bene, una volta chì a so cunnessione Apple CarPlay hà travagliatu). 2010, quandu BMW infini capitu comu a fari lu sopportable.U sistemu succèri à esse in una vittura I propriu, cusì ùn hè micca cum'è ùn cunnosci nunda di modu di BMW.
In ogni casu, sò d'accordu cù Zach, BMW hà arruvinatu u so sistema di infotainment. Per un sistema novu novu, hè puzzling, confusing, and more damning, slow! Non solu aghju da toccu è toccu à traversu i diversi menu, aghju ancu aspittà per l'urdinatore per apparirà u prossimu schermu.
Cum'è Zach, aghju avutu una grande influenza cù u cuntrollu di u clima, ma hà cuminciatu. Parlu d'una altra funzione basica: a radiu. Avà, iè, cunnoscu assai persone chì sentenu solu a so propria musica, in streaming da u so telefunu. o app in qualchì modu, probabilmente via Apple CarPlay è Android Auto.That's fine.People still listening to the radio, specially for the purpose of this rant, SiriusXM satellite radio.I'm one of them - I even use the SiriusXM app a assai in casa.
Avà, dapoi l'anni 1930, l'interfaccia per cuntrullà in vitture, sia a radiu satellitare sia a radiu terrestre antica, s'appoghjanu nantu à presets (o preferiti) selezziunati da l'utilizatori. Altrimenti, vi basta à girari è girate u dial in daretu è avanti trà i siti.ma! In qualchì modu, BMW pensa chì questu hè esattamente cumu a ghjente vulete interagisce cù i canali radio satellitari 470.
Invece di rinvià predefinitu à u screnu predefinitu / preferiti, a maledetta cosa vi porta sempre torna à a magnifica lista di i canali 470. Avete spessu cambiatu avanti è avanti trà sta schermu predeterminatu è a lista di preferiti, è dopu, una volta chì veramente selezziunate qualcosa. …
U Volkswagen ID.4/GTI Tech Interface/Nightmare hà un setup radio simili ridiculu è spaventoso. A mo guess hè chì hè statu cuncepitu da persone chì ùn ponu micca capisce chì a ghjente sta sempre à sente a radiu (ancu s'è a radiu in quistione hè in fondu solu un serviziu di streaming cù canzoni scelti da e persone micca algoritmi) è u so modu di novità hè cumplettamente più OK, ùn hè micca. Ancu cusì, perchè micca solu dì "OK Elder Millenial" è dà à l'antichi cum'è mè l'antica roba chì sò abituati? Perchè preoccupatevi di reinventà a rota quandu site sicuru chì u mondu s'hè vultatu in hoverboards?
Inoltre, ùn vulia micca immerse in u touchscreen per accende u mo sediu riscaldatu. Soprattuttu se quella maledetta schermu dura per sempre à carica. Just like ID.4.
.embed-container { pusizioni : relative ;imbottitura di fondu: 56,25%;altezza: 0;overflow : ammucciatu ;larghezza massima: 100%;} .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { pusizioni: assolutu;cima: 0;manca: 0;larghezza: 100%;altezza: 100%;}
L'avemu. L'annunzii ponu esse fastidiosi. Ma a publicità hè ancu u nostru modu di mantene a nostra porta di garage aperti è luci Autoblog - mantene e nostre storii gratis per voi è per tutti. prumettimu di cuntinuà à purtà un grande cuntenutu.Grazie per quessa.Grazie per leghje Autoblog.


Tempu di post: Jul-20-2022