Uscite di fabbrica Cina Vshauto Ottu-Core Android 8.1 Car DVD Audio per Lexus Is250 Black 2006 2012

Toyota è a so marca di lussu Lexus cumincianu à lancià novi sistemi di infotainment cù grandi touchscreens, CarPlay wireless, Android Auto è più, è aghju avutu l'uppurtunità di mette in manu unu di i primi à ottene u novu sistema, u 2022. Lexus NX.
A mo vittura di prova era l'ibridu plug-in NX 450h+ AWD, chì custa quasi $ 60,000 è hà un grande display di infotainment principale di 14 inch. U trim più bassu di l'NX vene cun un display standard di 9.8 inch chì pò esse aghjurnatu à un 14-inch. display inch.
U sistema di infotainment hè simile à i veiculi Toyota è Lexus, è nantu à a marca di lussu hè chjamatu Lexus Interface. U sistema furnisce un aspettu mudernu è pulitu chì hè pesante nantu à un fondo grisgiu chjaru durante u ghjornu è un fondo grisgiu scuru di notte.
A cuntrariu di parechji altri sistemi di infotainment muderni, Toyota è Lexus sceglienu micca di offre una schermu di casa o una vista di u dashboard, chì significheghja solu pudete vede l'infurmazioni da una app principale à u mumentu (eccettu per u cuntrollu di u clima persistente). u screnu vi permette di cambià trà CarPlay (se cunnessu), navigazione, audio, telefunu, cuntrolli di veiculi è paràmetri.
Cum'è parechji altri sistemi di infotainment, u sistema sustene ancu u cuntrollu di voce, chì pò esse attivatu cù a pressione di un buttone o un simplice cumandamentu di voce "Hey Lexus". Supporta una larga gamma di funzioni, da navigazione è telefonate à audio, clima. e paràmetri di u veiculu, è hà travagliatu bè in i mo testi.
U Sistema di Navigazione Lexus hè basatu in nuvola, chì significa chì pò esse aghjurnatu dinamicamente, ma hà bisognu di un pacchettu di abbonamentu Drive Connect chì include ancu funziunalità di assistente intelligente basata in nuvola per allargà u cuntrollu di voce attraversu u processu di lingua naturale. Include ancu Destination Assist, chì furnisce l'accessu 24/7 à l'agenti in diretta chì ponu aiutà à truvà indirizzi, imprese o POI è mandà li direttamente à u vostru sistema di navigazione.
Un abbunamentu di Drive Connect costa $ 16 à u mese, ma i veiculi cù a visualizazione più grande di 14 inch venenu cù trè anni d'accessu. Ùn ci hè micca un periodu di prova per i veiculi cù schermi più chjuchi di 9,8 inch.
Lexus offre ancu parechje altre abbonamenti, cumpresu u pacchettu Safety Connect di $ 8 per mese, chì include funzioni cum'è a notificazione automatica di collisione, l'assistenza di collisione è u locu di u veiculu arrubatu, è u pacchettu Remote Connect di $ 8 per mese, chì include chjavi digitali, Start / Stop Remote. è gestisce a serratura / sbloccare, etc. via l 'app smartphone Lexus. I dui pacchetti includenu un periodu di prova di trè anni nantu à tutti i trims prima di avè bisognu di cumincià à pagà.
Parlendu di e chjavi digitali, Lexus hà ancu introduttu Chjavi Digitali Condivisi à principiu di u 2022, chì vi permetterà di sparte l'accessu di u veiculu finu à sette persone chì utilizanu l'app per smartphone Lexus, facilitendu à i vostri amichi o famiglia l'usu di u vostru veiculu quandu hè necessariu. senza avè da dà li chjave fisiche.
Comu s'aspittava, "CarPlay" wireless hè simplice di cunfigurà, basta à cunnette u vostru telefunu è a vittura via Bluetooth, è si cunfigura automaticamente cù solu uni pochi di richieste. u veiculu hè cuminciatu.
Cù u novu sistema di infotainment, Toyota hè unu di i pochi produttori d'auto chì sustene u streaming direttu di Apple Music è Amazon Music. Questa funzione hè dispunibule per u serviziu Wi-Fi Connect furnitu per l'abbonamentu AT&T.
In più di a grande pantalla di infotainment principale, u Lexus NX include ancu un cockpit cumpletamente digitale chì offre una varietà di persunalizazione, cù una varietà di stili è opzioni di visualizazione per sceglie.
Mentre a cunnessione wireless di ‌CarPlay‌ hè còmuda è simplice, u 2022 NX offre ancu quattru porti USB per cunnessione cablata, cù un portu USB-A è un portu USB-C in fronte. U portu USB-C hè adupratu per scopi di carica.
U caricatore wireless ùn hè micca un equipamentu standard in ogni trim, è face parte di un pacchettu piuttostu caru di $ 450 chì aghjunghjenu ancu a chjave digitale è u supportu di chjave di a carta SmartAccess. Sfurtunatamente, a funzione richiede un imballaggio extra, ancu s'ellu custituisce ancu solu una frazione di a carta. u prezzu generale di a vittura.
A nova interfaccia di Lexus hè un saltu enormu da u sistema Lexus Enform precedente, chì utilizzava un touchpad voluminoso nantu à a cunsola centrale. Cù un disignu mudernu rinnuvatu, opzioni di grande schermu, integrazione wireless "CarPlay" è "Apple Music", questu hè un benvenutu. migliurà per i fan di Apple.
In generale, u sistema nativu hè responsive, è "CarPlay" pare bè nantu à a grande schermu 14-inch. U cuntrollu di u clima hè una cumminazione pensativa di hardware è software, è a so implementazione face chì u sistema tutale sia pulitu è ​​faciule d'utilizà.
Hè ancu un disignu solidu chì funziona perfettamente cù "CarPlay" wireless, assumendu chì i prublemi di ricarica wireless chì aghju pò esse risolti, anche se vogliu chì u caricatore sia inclusu cum'è equipaggiu standard.
L'utilizatori di CarPlay pesanti s'appoghjanu assai in u so iPhone per e funzioni cum'è a navigazione, cusì questu ùn pò micca esse un prublema per quelli utilizatori, ma l'esigenza di abbunamentu per funzioni cum'è a navigazione integrata hè sfurtunata. A gestione di Toyota di a navigazione basata in nuvola certamente incurrà in corso. i costi, ma hè veramente un pocu di fastidiu per i clienti chì digià spende assai soldi in i so veiculi.
U Lexus NX 2022 principia à circa $ 38,000 è cuntinueghja à $ 60,000 completamente equipatu.
Apple hà liberatu iOS 15.6 è iPadOS 15.6 u 20 di lugliu, purtendu miglioramenti à l'esperienza di sport in diretta in l'app TV è correzioni di bug.
MacRumors attrae una larga gamma di cunsumatori è prufessiunali interessati à l'ultime tecnulugia è i prudutti. Avemu ancu una cumunità attiva focalizzata in e decisioni di compra è aspetti tecnichi di e plataforme iPhone, iPod, iPad è Mac.


Tempu di post: Jul-28-2022