Google aghjurnà Android Auto per adattà megliu à tutte e diverse dimensioni di schermi tattili in e vitture d'oghje

Android Auto hè stata aghjurnata di novu, sta volta cun un focusu nantu à l'evoluzione cuntinua di i touchscreens in vitture.
Google dice chì a nova visualizazione split-screen serà standard per tutti l'utilizatori di Android Auto, chì li permettenu di accede à e funzioni chjave cum'è navigazione, media player è messageria da una sola screen.Previously, a visualizazione split-screen era dispunibule solu per i pruprietarii di certi veiculi. Avà serà l'esperienza d'utilizatore predeterminata per tutti i clienti Android Auto.
"Avemu avutu un modu di schermu sfarente chì era dispunibule solu in un numeru assai limitatu di vitture", hà dettu Rod Lopez, direttore principale di produttu per Android Auto."Avà, ùn importa micca u tipu di display chì avete, chì dimensione, quale fattore di forma Hè un aghjurnamentu assai, assai eccitante."
Android Auto hà ancu accumpagnà ogni tipu di touchscreen, ùn importa micca a so dimensione. L'automobilisti cumincianu à esse creativi cù a dimensione di schermi di infotainment, installendu tuttu, da grandi schermi ritratti à longhi schermi verticali in forma di surfboard. adattà à tutte queste varietà.
"Avemu vistu alcune innovazioni veramente interessanti da l'industria cù questi schermi di ritratti assai grandi chì venenu in questi schermi di paisaghji estremamente larghi", disse Lopez. "E sapete, a cosa bella hè chì Android Auto avà sustene tuttu ciò è serà. capace di adattà per mette tutte queste caratteristiche à a vostra manu cum'è utilizatore ".
Lopez ammette chì i schermi in vitture diventanu più grandi, in particulare in i veiculi di lussu cum'è u Mercedes-Benz EQS, u so Hyperscreen di 56-inch-wide (chì hè in realtà trè schermi separati incrustati in un solu vetru), o u Cadillac Lyriq 33- inch LED infotainment display.He hà dettu chì Google hà travagliatu cù l'automakers per fà Android Auto più adattatu à a tendenza.
"Questa hè parte di a nova motivazione daretu à u riprogettazione per esse capace di fà i nostri prudutti megliu per questi veiculi cù questi grandi schermi di ritratti è grandi display widescreen", disse Lopez. fabbricanti] per assicurà chì tuttu hè ragiunate è efficiente ".
Cume i schermi diventanu più grande, hè ancu a probabilità chì i cunduttori seranu distratti da a visualizazione. Un studiu recente hà truvatu chì i cunduttori chì anu utilizatu Apple CarPlay o Android Auto per selezziunà a musica anu avutu tempi di reazione più lenti cà quelli chì anu entusiasmu cù a marijuana. Google hà travagliatu. nantu à stu prublema per anni, ma ùn anu micca truvatu una suluzione finale.
Lopez hà dettu chì a sicurità hè una "priorità suprema" per a squadra di produttu Android Auto, chì li incita à travaglià strettamente cù l'OEM per assicurà chì l'esperienza hè cumplettamente integrata in u disignu di a vittura per minimizzà e distrazioni.
In più di l'accolta di schermi di diverse dimensioni, Google hà lanciatu parechje altre aghjurnamenti. L'utilizatori puderanu prestu risponde à i missaghji di testu cù risposti standardizati chì ponu esse mandati cù un solu toccu.
Ci hè parechje più opzioni di divertimentu. Android Automotive, u sistema Android Auto integratu di Google, sustene avà i servizii di streaming Tubi TV è Epix Now. I prupietari di u telefuninu Android ponu scaccià u so cuntenutu direttamente à u screnu di a vittura.


Tempu di post: Jul-27-2022