Qualessu hà u vantaghju di a navigazione Car VS a navigazione mobile?

News_1

9 Inch Android Car Player per MINI R56 R60 Radio

NAnTAZIONE DI CARANA VENA NAVIGTINA MOTA

1. Dimensione di u screnu
Questa hè a vittoria cumpleta di a navigazione di a vittura.A più grande hè a dimensione, u più chjaru pudete vede.

2. L'accuratezza di navigazione
I paccheghji di carte Utile per a navigazione di a visualizzazione, ùn ci hè mancu manera di aghjurnà l'infurmazione di indirizzu è accurata.Questu porta à una situazione induve ùn avete micca bisognu di navigà induve sapete, è pudete micca esse capace di truvà induve avete bisognu di navigà.Se vulete avanzà a mappa, serà più prublemi.
A navigazione mobile pò esse aghjurnata in u tempu è in modu efficace da 4g rete, è ancu diverse infurmazioni stradali, chì hè cunvenutu à aduprà.

3. Costu d'applicazione

News_2

9 Inch Android Car Player per MINI R56 R60 Radio

4. Difficultà di l'applicazione
A funzione di a Navigazione di a Car hè difficiule, cum'è a selezione di u so linguistica, a contabilità di l'interval, ricerca periferica è dunque.I risultati di ricerca sò poveri, è hè ancu u mozizzu Perchè parechji persone facenu lagnanza nantu à a navigazione di a vittura.
Inoltre, a navigazione di u veiculu attuale hà bisognu à ghjunghje à a cunsola centrale, chì si un pocu luntanu.A maiò parte di i scriveri di navigazione di i veiculi sò assai insensibili à u toccu.

5. Stabilità d'Applicazione
Dapoi a navigazione di a vittura hà participatu à a prova di durabilità inseme cù tuttu u veiculu, a qualità è l'affidabilità sò più altu.A forza di u segnu GPS è a stabilità sò assai più altu di i telefuni mobili, è certi ancu furnisce l'aiutu attivu di a funzione.
A navigazione mobile hè simplice.Hè disturbatu da parechji fattori cum'è riceve SMS, telefonu è putenza, chì afectà a pantalla di visualizazione è di a navità di voce.È!U cunsumu di u putere di u telefuninu hè prestu in u statu di navigazione.Hè un pocu insupportu per a guida à longu distanza.

News_3

9 Inch Android Car Player per MINI R56 R60 Radio


Tempu post: Jun-13-2022