I cuntrolli di u volante di fabbrica ponu esse usatu cù una unità principale di u mercatu dopu?

I veiculi elettrichi sò stati intornu per un bellu pezzu, ma sò in rapida evoluzione in l'industria di l'automobile.Scuprite cumu a transizione imminente è inevitabbile à l'elettrificazione vi affetterà.
Sè vo circate di custruisce u vostru propiu cinema in casa o solu vulete amparà di più nantu à i TV, i monitori, i proiettori è di più, ti avemu cupartu.
A decisione di aghjurnà o micca u vostru vechju stereo di vittura di fabbrica hè di solitu simplice.Tuttavia, fattori cum'è una unità di testa persunalizata è i cuntrolli di u volante ponu complicà e cose.In u casu di i cuntrolli di l'audio di u volante, u prublema hè chì i cuntrolli di a fabbrica ùn funzionanu micca cù una nova unità di testa, è e soluzioni aftermarket sò in u megliu.
E preoccupazioni per a perdita di u cuntrollu di u volante quandu aghjurnà u vostru stereo di a vittura sò largamente infundate, ma l'aghjurnamentu hè più cumplessu chè a maiò parte.Mentre hè pussibule implementà i cuntrolli di l'audio di u volante aftermarket utilizendu l'equipaggiu di u fabricatore di l'equipaggiu originale (OEM), ùn pare micca chì una nova unità principale chì cumprate funzionerà cù i vostri cuntrolli di u volante.
In più di l'acquistu di una unità di testa cumpatibile, un scenariu di installazione tipicu implica l'acquistu è l'installazione di u tippu adattatu di adattatore di cuntrollu di l'audio di u volante per facilità a cumunicazione trà i cuntrolli di fabbrica è l'unità principale di l'aftermarket.
Se questu sona complicatu, ùn hè micca.Ci hè più interoperabilità di ciò chì pudete pensà: parechji pruduttori utilizanu u stessu set di protokolli di cumunicazione cumpatibili, cusì avete bisognu di cunsiderà uni pochi d'opzioni, micca decine.
Quandu si tratta di aghjurnà una radio di vittura di fabbrica, a prima cosa chì a maiò parte di a ghjente si dumanda hè s'ellu hè pussibule di mantene i cuntrolli audio nantu à u volante.Dopu questu, hè naturali di dumandà s'ellu hè pussibule di mantene questi cuntrolli senza un adattatore.
Stu tema hè un pocu complicatu, ma a risposta basica hè no, ùn pudete micca cunnette i cuntrolli audio di u volante à una radiu secundaria senza un adattatore.Ci hè parechje eccezzioni, cusì hè impurtante sapè chì tipu di cuntrollu hà a vostra vittura è se pudete truvà una radiu plug-and-play chì funziona.Tuttavia, in a maiò parte di i casi, un adattatore hè necessariu.
L'avvertimentu principale hè chì, ancu s'ellu avete bisognu di un adattatore, pudete creà unu si avete u livellu di cunniscenza è sperienza.U prublema hè chì questu ùn hè micca un prughjettu di fà-it-yourself chì qualcunu pò trattà.Se ùn pudete micca disignà è implementà un adattatore senza aiutu, hè megliu cumprà unu.
Cum'è cù parechji altri aspetti di l'aghjurnamentu di u vostru stereo di vittura, avete bisognu di avè un pianu.In u casu di i cuntrolli di l'audio di u volante, a pianificazione in anticipu hè impurtante perchè ci sò parechje parti in muvimentu chì deve esse riunitu bè.
U primu passu in questu prucessu hè di ricercà i diversi adattatori nantu à u mercatu è stabilisce quale hè ghjustu per u vostru veiculu.Ogni veiculu cumpleta cù un protokollu di cumunicazione specificu, per quessa, hè assai impurtante di truvà un kit di adattatori chì travaglia cù quellu protokollu.
Allora verificate l'ospiti diffirenti chì sò cumpatibili cù l'adattatore.Mentre questu restringe un pocu e vostre opzioni, avete sempre assai da sceglie.
Hè impurtante ancu di nutà chì l'adattatore è l'ospite deve esse stallatu à u stessu tempu per salvà l'ore di l'omu.U prublema quì hè chì s'è vo installate una nova unità di capu senza mancu cunsiderà i cuntrolli nantu à u volante, è sceglite una unità di capu chì sustene sta funzione, avete da piglià tutte l'altru novu per installà l'adattatore.
A maiò parte di i sistemi utilizanu dui tipi basi di input di u volante (SWI): SWI-JS è SWI-JACK.Mentre i mainframes Jensen è Sony utilizanu SWI-JS, è JVC, Alpine, Clarion è Kenwood utilizanu SWI-JACK, assai altri fabricatori utilizanu unu di sti dui standard cumuni.
A chjave per ottene i vostri cuntrolli di l'audio di u volante di scorta per currisponde à a vostra unità principale di u mercatu dopu hè di sceglie una unità di capu cù u tipu d'input di cuntrollu ghjustu, truvà l'adattatori adatti, è cunnetta tutti inseme per fà tuttu travaglià inseme.
A stallazione di l'unità principale hè un compitu relativamente simplice chì a maiò parte di a ghjente pò compie in mezzu ghjornu o menu, secondu u veiculu.In a maiò parte di i casi, questa aghjurnazione hè una operazione plug-and-play, soprattuttu se pudete truvà un adattatore di cablaggio.
L'installazione di un cuntrollu di l'audio di u volante hè qualcosa chì a maiò parte di i bricolage in casa ponu fà in casa, ma hè un pocu complicatu.A cuntrariu di l'altri cumpunenti di l'audio di l'automobile, questi dispositi ùn sò micca pensati per esse plug-and-play.Di solitu ci sò installatori specifichi di vitture è di solitu avete da attraccate cù qualchì cablaggio di fabbrica.
In certi casi, vi tuccherà à prugrammà ogni buttone nantu à u volante per currisponde à una funzione specifica di l'unità principale.Questu permette assai libertà in a persunalizazione, ma hè una complicazione addiziale chì avete bisognu à esse cunuscenza prima di tuffà in questu.Se ùn site micca còmode di cunnette è programà l'adattatore, una tenda di audio di vittura pò aiutà.

ES-09XHD-81428142ES


Tempu di posta: 03-03-2023